ta det du vill, haffa

Blir riktigt irriterad på sura tanter, hjälpte en tant försöka ringa taxi på vasaplan idag. Tog sån sjuk tid och försökte med typ alla olika nummerkombinationer tillslut gav hon upp och sa lite irriterat "Då får jag väl sitta här och vänta på att nån taxi kommer då" Och jag missade såklart min buss också.
Ikväll har jag dans från 6 till 9, sista träningen innan dansuppvisningen som är på söndag!
Är sjukt peppad, dansuppvisningsdagar är jämt så sjukt roliga!
Btw så har jag färgat håret, sjukt mörkt nu ibörjan men efter några tvättar så brukar det bli bättre!

Kommentarer
Postat av: ?

vilket gymnasie och linje ska du gå?:)

2011-05-16 @ 17:41:00
Postat av: thihi

Du är snyggare då du inte putar med läpparna.

2011-05-16 @ 19:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0