tillägnat dig.

OKI. här kommer jag nu skriva exakt hur jag känner. enjoy.
Jag tycker du ger upp för snabbt, jag är 100% säker på att det finns något speciellt mellan oss.
Vi kanske måste jobba mer än andra för att få det att funka, vad vet jag!
Men jag anser att det är värt arbetet, och när det kommer till kärlek är jag inte lat.
Jag kommer inte ge upp förns du säger att du VET att det inte är mig du vill ha.
Men jaja, om du nu inte vill försöka, så accepterar jag det. Tycker bara att det är dumt att slänga iväg någonting som kan leda till något så fint.
Riktigt tråkigt att du tvekade på mig såpass att du ville avbryta saker och ting mellan oss. Men som du märker så är jag envis och jag vet att det finns nått där, så jag vill verkligen inte ge upp.
Det ligger i dina händer nu, det här var enligt mig bara början för oss!
You ever wanted something so bad that you just can't have?
You ever needed that one thing that's not in your grasp. 
It's you that I'm wanting and needing like that. 
So baby do me this favor and come right on back to me.. 

On my own, I'm not feeling strong, and I'm gonna stay alone. 
Cause moving on is not what I want, the thought of it feels so wrong. 
I call your phone, your never home and I'm tired of that ring back tone. 
Just speak to me so I can live the dream of being back in ur arms.. 

Don't want nobody else but you. 
Won't settle for somebody new.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0