om jag skrattar på rätt ställe, fast du inte är så kul

Coral Crochet Zip Back Crop Sleeveless Top Twist Hem BlouseMOTO Denim Side Zip HotpantsCream Crochet Shorts  Leopard Print Flat Top SunglassesSAKURA Coral Suede Platform Court Shoes Castle RingEagle Cocktail RingTurtle Ring3D Unicorn RingPlain Triple Finger RingSUGAR Mary Jane Platform Shoes
En del saker jag skulle vilja ha om jag och Ida tar oss ner till stockholm i början av sommaren!
Skulle vara så sjukt skönt att bara komma bort från Umeå ett tag och ta det lugnt och bara shoppa, ligga och snacka på nått hotellrum, gå på grönan och att se något annat än det vi har här hemma en stund.
Tyvärr så är det rätt dyrt med hotell men efter en del sökande så har jag hittat några halvbilliga ställen så det löser sig nog!
Imorgon har vi friluftsdag, jag har dans på förmiddagen och minigolf på eftermiddagen så det blir nog en väligt skön dag imorgon! Får en härlig sovmorgon till klockan 10 också! Efter skolan ska jag nog dra ner på stan ett tag, kanske träffa några kompisar osv, Min fredagskväll kommer spenderas med världens bästa Linnéa Hamrén!
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Ida

VI SKA FARA!!! VI MÅSTE!!

2011-05-12 @ 23:29:02
URL: http://Idampersson.blogg.sw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0