let me set the mood right

alltså justin timberlake måste vara en av dom bästa artister som finns, no doubt!
Jeane Blush - Tove City ParkasBubbleroom / H Parkas
jag saknar redan sommaren och värmen. jag vill utomlands, jag vill verkligen utomlands.
trots att jag hade världens läskigaste dröm om att jag och matilda och pappa sov på en strand i thailand och det kom as läskiga människor på natten som skulle våldta oss. men jag vaknade när dom kastade en sten i mitt huvud, fyfan vilken dröm alltså! menmen, nu är jag sugen på en vinterjacka, så man kan klara denna svåra tid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är jackorna ifrån????????+skriv de i ett inlägg..hih

2010-09-14 @ 18:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0