flirtdotcom


gympa första lektionen, ute troligen också, känns ju as taggat fast nä.
det är sjuuuukt skönt att inte använda hårförlängningen längre, nu ligger den och ser skabbig ut på en hylla och där kan den få ligga ett bra tag till! jag kan ändå inte änvända den nu eftersom att det är helt fel färg och det är lika bra det. jag känner att den här bloggen är lite mer en "egopic blogg" men men,
skulle leta en låt som jag firtfarande inte kommit på vad den heter! hittade iallafall en rätt bra låt när jag letade.
new boys - dot com
har sån jäääävla träningsvärk i mageeeeen

Kommentarer
Postat av: sanna

ååååh,jag oxåå.....:(

2010-09-10 @ 17:22:59
URL: http://sannapanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0